Feestelijk lanceringsmoment van de nieuwe campagne #binnenstebuiten

Op 15 maart werd er een persconferentie gehouden op kasteel Diepensteyn voor de opening van de nieuwe campagne #binnenstebuiten. Dit vormt een onderdeel van de Warme William-campagne die kinderen en jongeren aanmoedigt om te luisteren naar zij die zich kwetsbaar opstellen door te praten over hun problemen en emoties, want praten helpt. Doordat erover praten niet altijd even makkelijk is, wil de campagne #binnenstebuiten jongeren aanmoedigen om je emoties te uiten via dans, zang, kunst en poëzie.

Er werd ook een lespakket ontwikkeld voor leerkrachten, begeleiders of andere intermediairs die werken met jongeren tussen 12 en 18 jaar oud. De 4 masterclasses van Metejoor, Joffrey Anane, Prinses Delphine en Herman Vander Straeten tonen je stap voor stap hoe je de jongeren kan laten werken rond deze 4 creatieve expressievormen. En wil je nog dieper ingaan op het thema poëzie? Dat kan door het extra deeltje Dichterlijk Vrij binnen het lespakket.
 
Daag de jongeren uit om hun gevoelswereld te exploreren en hun emoties op een creatieve manier te uiten door met het lespakket aan de slag te gaan. Ga naar de projectpagina van Warme William en klik op het lespakket aan de rechterkant van de pagina. Deze kun je vervolgens toevoegen aan jouw winkelmandje. Of download hem via deze link.
 

Logo regio's in kaart

Postcode

 

Logo Antwerpen